Συχνές ερωτήσεις
Κάρτα Μέλους

Πώς μπορώ να αποκτήσω την κάρτα μέλους The Mart και σε τι χρησιμεύει;

Μπορείτε να αποκτήσετε ηλεκτρονικά την κάρτα μέλους The Mart, συμπληρώνοντας τα στοιχεία σας στην ηλεκτρονική αίτηση εγγραφής.

Για να ξεκινήσετε τις αγορές σας στα φυσικά μας καταστήματα και το eShop της The Mart θα πρέπει να είστε κάτοχος επαγγελματικού ΑΦΜ.

Μέσω της κάρτας μέλους The Mart διασταυρώνουμε τα στοιχεία των πελατών μας και επιβεβαιώνουμε το γεγονός ότι πρόκειται για επαγγελματίες με επαγγελματικό ΑΦΜ.

Γιατί πρέπει να αποκτήσω την κάρτα μέλους The Mart για να δημιουργήσω λογαριασμό στο eShop;

Μέσω της κάρτας μέλους The Mart διασταυρώνουμε τα στοιχεία των πελατών μας και επιβεβαιώνουμε το γεγονός οτι πρόκειται για επαγγελματίες με επαγγελματικό ΑΦΜ, απαραίτητη προϋπόθεση για την πραγματοποίηση αγορών στο eShop της The Mart.

Για να αποκτήσετε την κάρτα μέλους The Mart ακολουθήστε αυτόν τον σύνδεσμο.

Έχω ολοκληρώσει την αίτηση εγγραφής στη The Mart, πώς μπορώ να παραλάβω την κάρτα μέλους;

Μετά την αίτηση εγγραφής στη The Mart και για την παραλαβή της κάρτας μέλους, ο πελάτης θα πρέπει να μεταβεί σε οποιοδήποτε κατάστημα The Mart τον εξυπηρετεί και να προσκομίσει τα απαραίτητα δικαιολογητικά που ακολουθούν:

  • ΓΙΑ ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ

Τιμολόγιο Αγοράς ή Πώλησης (τελευταίου διμήνου) ή αποδεικτικό του Α.Φ.Μ. από το TAXISnet

Αστυνομική Ταυτότητα ή Διαβατήριο

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ (Α.Ε., Ε.Π.Ε., Ο.Ε. κ.λπ.)

Καταστατικό ή Φ.Ε.Κ. της εταιρείας

Νομιμοποιητικά έγγραφα εκπροσώπησης της εταιρείας ή εξουσιοδότηση

Τιμολόγιο Αγοράς ή Πώλησης (τελευταίου διμήνου) ή αποδεικτικό του Α.Φ.Μ. από το TAXISnet

Αστυνομική Ταυτότητα ή Διαβατήριο

  • ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ

Αποδείξεις ή Τιμολόγια Παροχής Υπηρεσιών (τελευταίου διμήνου)

Αστυνομική Ταυτότητα ή Διαβατήριο

Πόσες Κάρτες Μέλους μπορώ να εκδώσω;

Κάρτα Μέλους μπορεί να εκδώσει ο ίδιος ο επαγγελματίας -κάτοχος επαγγελματικού ΑΦΜ- ή μπορεί να εκδοθεί επιπρόσθετη κάρτα μέλους σε συνεργάτες που θα υποδείξει ο ίδιος.

Ποιος άλλος μπορεί να χρησιμοποιήσει την Κάρτα Μέλους μου;

Η Κάρτα Μέλους είναι αυστηρά προσωπική και η χρήση της πρέπει να γίνεται μόνο από τον κάτοχο της.

eShop

Πώς μπορώ να δημιουργήσω λογαριασμό στο eShop της The Mart;

Αν είστε ήδη εγγεγραμμένος πελάτης και κάτοχος της κάρτας μέλους The Mart, τότε μπορείτε να δημιουργήσετε λογαριασμό εδώ.

Συμπληρώστε τον αριθμό της κάρτας μέλους της The Mart, το επαγγελματικό σας ΑΦΜ, και το ΤΚ της διεύθυνσής σας.

Στη συνέχεια, επιλέξτε ποιός από τους χρήστες που θα εμφανιστούν είστε και στη συνέχεια επιλέξτε το κουμπί της επιβεβαίωσης και συμπληρώστε το email, το τηλέφωνό σας και τον κωδικό πρόσβασης με τον οποίο θα συνδέεστε στο λογαριασμό σας στο eShop.

Αν δεν είστε κανένας από τους εμφανιζόμενους χρήστες, τότε δημιουργείστε νέο χρήστη συμπληρώνοντας τα απαραίτητα στοιχεία.

Σε περίπτωση που δεν είστε ήδη εγγεγραμμένος πελάτης-μέλος της The Mart, ξεκινήστε συμπληρώνοντας τα στοιχεία σας στην αίτηση εγγραφής στη The Mart.

Πώς μπορώ να δω όλες τις εβδομαδιαίες προσφορές;

Για να δείτε όλες τις εβδομαδιαίες προσφορές της The Mart παρακαλούμε να μεταβείτε εδώ.

Ποιό είναι το κόστος των μεταφορικών;

Το κόστος των μεταφορικών διαφοροποιείται ανάλογα με τον ταχυδρομικό κώδικα της περιοχής σας, το είδος της επιχείρησής σας και εμφανίζεται τόσο κατά την προβολή του καλαθιού σας, όσο και στη συνέχεια στο ταμείο. Τέλος, μπορείτε να καλέσετε στην Γραμμή Εξυπηρέτησης Πελατών μας, στο 800 1100 900 από σταθερό ή στο 210 34 96 598 από κινητό τηλέφωνο (Δευτέρα έως Παρασκευή 07:00-21.00 και Σάββατο 07:00-20:00), ώστε να σας ενημερώσουν αναλυτικά για τη διαδικασία παραγγελιών και αποστολής.

Πώς μπορώ να αλλάξω τον κωδικό πρόσβασής μου στο eShop (password);

Μπορείτε να αλλάξετε τον κωδικό πρόσβασης (password) μεταβαίνοντας στον λογαριασμό σας, εδώ θα βρείτε όλες τις πληροφορίες για το προφίλ σας και τα στοιχεία λογαριασμού σας.

Κλικάρετε το πεδίο για «Αλλαγή Κωδικού Πρόσβασης», εισάγετε τον τρέχοντα κωδικό πρόσβασης, έπειτα συμπληρώστε το νέο κωδικό πρόσβασης που επιθυμείτε και επιβεβαιώστε από κάτω (ο κωδικός πρόσβασης θα πρέπει να συμπεριλαμβάνει 8 χαρακτήρες).

Μην ξεχάσετε να κλικάρετε το κουμπί «Αποθήκευση» έτσι ώστε να μην χαθούν οι αλλαγές που θα πραγματοποιήσετε.

Ξέχασα τον κωδικό πρόσβασης (password) για το eShop, τι μπορώ να κάνω;

Σε περίπτωση που ξεχάσετε τον κωδικό πρόσβασης για το eShop της The Mart, μεταβείτε στον παρακάτω σύνδεσμο.

Εισάγετε το email του λογαριασμού σας και στη συνέχεια κάνετε κλικ στο κουμπί "I' m not a robot".

Τέλος, κλικάρετε το κουμπί «Επαναφορά του κωδικού πρόσβασης».

Αν τα στοιχεία που συμπληρώσετε είναι σωστά, τότε θα λάβετε email. Στο email που λάβατε, κλικάρετε το μπλε κουμπί «Καθορίστε Νέο Κωδικό, στη σελίδα που θα ανοίξει πληκτρολογήστε το νέο κωδικό πρόσβασης και επιβεβαιώστε από κάτω.

Πώς μπορώ να αλλάξω την ηλεκτρονική διεύθυνση (email) εισόδου μου στο eShop;

Μπορείτε να αλλάξετε την ηλεκτρονική σας διεύθυνση (email) μεταβαίνωντας στον λογαριαμό σας, εδώ θα βρείτε όλες τις πληροφορίες για το προφίλ σας και τα στοιχεία λογαριασμού σας.

Κλικάρετε το πεδίο για «Αλλαγή email», εισάγετε τη νέα ηλεκτρονική διεύθυνση (email) που επιθυμείτε να χρησιμοποιείτε για να συνδέεστε στο eShop μας, και δίπλα, τον τρέχοντα κωδικό πρόσβασης.

Μην ξεχάσετε να κλικάρετε το κουμπί «Αποθήκευση» έτσι ώστε να μην χαθούν οι αλλαγές που θα πραγματοποιήσετε.

Πώς μπορώ να πραγματοποιήσω αλλαγές στην παραγγελία μου;

Για να πραγματοποιήσετε αλλαγές στην παραγγελία σας πρέπει να μεταβείτε στον λογαριασμό σας, εδώ θα βρείτε όλες τις πληροφορίες για τα Οικονομικά σας και τις παραγγελίες σας. Μεταβείτε στην παραγγελία σας, πατήσετε προβολή και μετά επιλέξετε το κουμπί «Επεξεργασία Προϊόντων», για να επεξεργαστείτε την παραγγελία σας. Μην ξεχάσετε μετά το τέλος της επεξεργασίας της παραγγελίας, να επιλέξετε στο «Ανανέωση Παραγγελίας» έτσι ώστε να μην χαθούν οι αλλαγές που θα έχετε πραγματοποιήσει.

Μετά τις 2 ώρες από την υποβολή της παραγγελίας σας, δεν μπορείτε να πραγματοποιήσετε καμία αλλαγή.

Ποιοι είναι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής στο eShop;

Οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής είναι:

  1. Με αντικαταβολή με μετρητά για αγορές έως 500€
  2. Με mobile POS κατά την παράδοση/παραλαβή της παραγγελίας σας
  3. Με κατάθεση στην Τράπεζα

Για κατάθεση σε Τράπεζα θα πρέπει να πραγματοποιήσετε την κατάθεση μέσα σε 2 ώρες από την ώρα υποβολής της παραγγελίας σας.

Η κατάθεση μπορεί να γίνει στους παρακάτω λογαριασμούς της The Mart (The Mart ΑΕ), συμπληρώνοντας το πεδίο "Αιτιολογία" με το ΑΦΜ, την Επωνυμία και τον Κωδικό Παραγγελίας που θα εμφανιστεί κατά την υποβολή της παραγγελίας σας.

Eurobank : ΙΒΑΝ No GR75 0260 0470 0008 5020 0270 465

Alpha Bank : IBAN No GR 53 0140 1010 1010 0200 2019806

ΕΤΕ : IBAN No GR87 0110 1900 0000 1904 7085 634

Piraeus : IBAN No GR86 0172 0340 0050 3407 0160 692

Πώς μπορώ να δω το καλάθι αγορών μου;

Αν έχετε ξεκινήσει ήδη τις αγορές σας στο eShop της The Mart και έχετε προσθέσει προϊόντα στο καλάθι σας, τότε πάνω δεξιά θα δείτε το καλάθι σας να έχει ένα κουτάκι σε πορτοκαλί χρώμα και από κάτω, το εκτιμώμενο ποσό των αγορών σας.

Για να δείτε το καλάθι σας και τα προϊόντα που έχετε επιλέξει, τότε κλικάρετε πάνω στο καλάθι και μετά το κουμπί «Προβολή και Επεξεργασία Καλαθιού» που θα εμφανιστεί από κάτω.

Γενικές Ερωτήσεις

Πώς μπορώ να ξεκινήσω τις αγορές μου στη The Mart;

Για να ξεκινήσετε τις αγορές σας στα καταστήματα της The Mart, θα πρέπει να είστε κάτοχος επαγγελματικού ΑΦΜ.

Για να ξεκινήσετε τις αγορές σας είτε στα φυσικά καταστήματά μας, είτε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα (eShop) θα χρειαστείτε την κάρτα μέλους The Mart, την οποία μπορείτε να αποκτήσετε συμπληρώνοντας την αίτηση εγγραφής.

Ωστόσο, για να ξεκινήσετε τις διαδικτυακές αγορές στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα (eShop), θα πρέπει να δημιουργήσετε λογαριασμό στο eShop μας.

Πώς μπορώ να δω όλες τις εβδομαδιαίες προσφορές;

Για να δείτε όλες τις εβδομαδιαίες προσφορές της The Mart παρακαλούμε να μεταβείτε εδώ.

Ποιό είναι το κόστος των μεταφορικών;

Το κόστος των μεταφορικών διαφοροποιείται ανάλογα με τον ταχυδρομικό κώδικα της περιοχής σας, το είδος της επιχείρησής σας και εμφανίζεται τόσο κατά την προβολή του καλαθιού σας, όσο και στη συνέχεια στο ταμείο. Τέλος, μπορείτε να καλέσετε στην Γραμμή Εξυπηρέτησης Πελατών μας, στο 800 1100 900 από σταθερό ή στο 210 34 96 598 από κινητό τηλέφωνο (Δευτέρα έως Παρασκευή 07:00-21.00 και Σάββατο 07:00-20:00), ώστε να σας ενημερώσουν αναλυτικά για τη διαδικασία παραγγελιών και αποστολής.

Διαλέξτε από τα παρακάτω Δωρεάν Προϊόντα της προσφοράς